› OGŁOSZENIA
› ARTYKUŁY

galeria zdjęć

wszystkie ›

Nasza fotorelacja z II Regionalnych Targów Ślubnych „Ślubne ABC”

› moda i styl życia ponad rok temu    19.02.2017
Marcin Mongiałło
komentarzy 2 ocen 2 / 100%
A A A
65 zdjęćNasza fotorelacja z II Regionalnych Targów Ślubnych „Ślubne ABC” fot. Marcin Mongiałło

Dzisiaj (19 lutego, niedziela) o godzinie 17:00 zakończyły się II Regionalne Targi Ślubne „Ślubne ABC”, które miały miejsce w Hali Sportowo - Widowiskowej (Hala ”CSB”) przy ulicy Grunwaldzkiej. Wzięło w nich udział ponad 70 wystawców reprezentujących firmy z regionu i nie tylko. Warto bowiem nadmienić, że zaprezentowały się także podmioty z miast odległych od Elbląga, np. ze Starogardu Gdańskiego, a nawet Łańcuta. Organizatorem targów było przedsiębiorstwo TM Audio Projekt i Serwis Ślubny Weselny Elbląg. Elblag.net objął to wydarzenie patronatem medialnym.

To druga edycja imprezy, która - jak stwierdzali wszyscy wystawcy z którymi mieliśmy okazję rozmawiać - cieszyła się większym powodzeniem niż pierwsza. Jak zgodnie stwierdzali zainteresowanie po stronie osób chcących skorzystać z oferty wystawców było znacznie większe niż przed rokiem. Większa i bardziej kompleksowa była również oferta wystawców.

Stoisko Salonu Jubilerskiego "AGAT", fot. Marcin Mongiałło

Jak ocenili sami zwiedzający (na podstawie ankiety) stoisko z najlepszą ofertą zaprezentował Salon Jubilerski "AGAT". Jest nam tym bardziej miło, że firma związana z elblag.net zajmuje się obsługą medialną tego podmiotu. Oferta, którą zaprezentowali pracownicy salonu była naprawdę bardzo bogata, a ilość i jakość wykonania pierścionków oraz obrączek ślubnych, które można było nie tylko obejrzeć, ale i przymierzyć była imponująca. Całość dopełniał bardzo profesjonalny wizerunek pań prezentujących biżuterię oraz sama oprawa, jak i wielkość boksu, który znajdował się naprzeciwko wejścia do przestrzeni wystawienniczej.

Jak przystało na targi ślubne nie zabrakło również kwiaciarni. mieliśmy okazję porozmawiać z właścicielką Kwiaciarni Romantyczna panią Joanną Jaworańską od której dowiedzieliśmy się, że od pewnego czasu dominuje trend greenery, czyli moda na dekorację w kolorach zieleni:

Część par ślubnych, które nas owiedziły było świadomych swoich oczekiwań i właśnie tego stylu szukały.

Praca osoby odpowiedzialnej za dekorację i oprawę wizualną uroczystości weselnej jest bardzo wymagajaca:

Inspiruje nas nasza praca. Ile panien młodych, tyle pomysłów, oczekiwań. Na pewno lubimy to, co robimy - podkreśliła Joanna Jaworańska.

Właścicielka "Romantycznej" wspomniała także o nietypowych zleceniach:

Pewien pan, klient z Grecji, cały czas zamawiał u nas dla pani mieszkającej w Polsce bukiety. Były to częste zlecenia. Po pewnym czasie się oświadczył. Dbaliśmy także o oprawdę wizualną jego uroczystości weselnej.

Po prawej właścicielka Kwiaciarni Romantyczna - Joanna Jaworańska, fot. Marcin Mongiałło

Kwiaciarnie, co zrozumiałe, miały liczną reprezentację na targach. Mieliśmy okazję rozmawiać z Lilianną, Justyną i Anną z Pracownii Florystycznej Magnolia, której początki sięgają lat 50-tych ubiegłego wieku, a która zlokalizowana jest przy ulicy Nowowiejskiej. Zakres florystyki ślubnej pracowni obejmuje m.in.: autorskie i klasyczne bukiety ślubne dla panny młodej i pana młodegi, butonierki ślubne dla pana młodego i świadkowej, dekoracje kościoła, urzędu, sali weselnej samochodu oraz bryczki, wiązanki oraz kosze kwiatowe dla rodziców, szeroki asortyment wazonów, świec i świeczników, jak również dekoracje plenerowe.

Lilianna, Anna i Justyna z Pracowni Florystycznej Magnolia w Elblągu, fot. Marcin Mongiałło

Na targach ślubnych nie może oczywiście zabraknąć salonów urody. Mieliśmy okazję rozmawiać w właścicielkami Akademii Makijażu i Urody Metamorfoza, które nie tak dawno - w czasie 25 Finału Wielkiej Orkietsry Świątecznej Pomocy - wylicytowały pakiet reklamy na naszym portalu. Dowiedzieliśmy się i mieliśmy okazję zaobserwować jak wielką metamorfozę może przejść kobieta trafiająca pod ręce profesjonalistek. Okazuje się, że podobną metamorfozę może przejść także mężczyzna. Oprócz usług masażu, stylizacji paznokci i rzęs oraz makijażu, panie służą także profesjonalnym doradztwem w zakresie doboru fryzury, kolorystyki, wyboru stylu odpowiedniego zarówno dla kobiety, jak i mężcyzny zgłaszającego się do Akademii. Chodzi w tym zakresie o profesjonalne usługi wizażu. To wszystko w jednym miejscu i jednym czasie. Po prostu metamorfoza!

Zespół Akademii Makijażu i Urody Metamorfoza , fot. Marcin Mongiałło

Sprawą oczywistą jest, że aby zorganizować uroczystość weselną potrzebne jest wynajęcie odpowiedniej sali mogącej pomieścić weselników. Wśród wystawców II Regionalnych Targów Ślubnych były również obiekty hotelarskie, dysponujące powierzchnią, która umożliwia zorgaznizowanie wesela. Jednym z takich obiektów w Elblągu, który posiada stosowne zaplecze jest Hotel Elbląg, położony - co również jest bardzo istotne - w doskonałej lokalizacji. Udało nam się porozmawiać z panią Agnieszką Radziwoń, odpowiadającą w tym kompleksie hotelarsko-gastronomicznym za marketing. Przedstawiła nam ona bogatą ofertę Hotelu Elbląg w zakresie organizacji uroczystości weselnych. Co ciekawe od niedawna hotel promuje także rejsy po rzece Elbląg i Zalewie Wiślanym na pokładzie statku pasażerskiego Ilfing. Na dolnym pokładzie tej jednostki znajduje się 50-60 miejsc, które można odpowiednio zaaranżować, także pod kątem przyjęcia weselników. Sam hotel posiada sale położone na dwóch poziomach, mogące pomieścić do 250-270 osób, jak również dysponuje 170 miejscami noclegowymi. Ponadto 40 miejsc noclegowych jest dostępnych w hotelu Hotelu Viwaldi, leżącym po drugiej stronie ulicy Stary Rynek.

Po lewej stronie Agnieszka Radziwoń, odpowiadająca za marketing w Hotelu Elbląg, fot. Marcin Mongiałlo

Profesjonalna uroczystość weselna nie może się obejść również bez obsługi fotograficznej. Na targach mieliśmy okazję spotkać wielu fotografów specjalizujących się w fotografii ślubnej.

Joanna Reiss-Binda wielokrotnie brała udział w targach:

Jestem co roku. W tym roku jest zdecydowanie większe zainteresowanie ofertą. Zdjęcia robię od 2005 r. Oprócz zdjęć ślubnych wykonuję bardzo dużo zdjęć weselnych.

Joanna Reiss-Binda, fot. Marcin Mongiałlo

Michał Zajączkowski był po raz pierwszy na tego typu imprezie. Uważa, że aby myśleć o efekcie fotograf powienien wyjść z ofertą do klienta. Był zadowolony. Zainteresowanie oceniał jako duże. W czasie naszej rozmowy ludzie wielokrotnie podchodzili do jego stoiska, oglądając prezentowane portolio.

Michał Zajączkowski, fot. Marcin Mongiałło

Spotkaliśmy na targach także Michała Pawłowicza, który ma na swoim koncie duże doświadczenie z fotografią reklamową oraz liczne nagrody i wyróznienia w konkursach fotograficznych, m.in. III miejsce w konkursie organizowanym przez miesięcznik National Geographic (2010) oraz wyróżnienie magazynu Playboy ("Foto Erotica 2008).

Michał Pawłowicz, fot. Marcin Mongiałło

Wesele to także piękne suknie ślubne. Na targach nie mogło zabraknąć projektantek mody. Wśród nich była m.in. Edyta Graca, która prezentowała własnoręcznie wykonane i zaprojektowane suknie ślubne. Projektantka oferuje szycie sukien ślubnych i wieczorowych z wysokiej jakości materiałów własnych oraz powierzonych przez klientki materiałów. Dysponuje wysokiej jakości jedwabiem chińskim, taftami jedwabnymi, atłasami, satynami, koronkami hiszpańskimi i włoskimi a także dodatkami ślubnymi i wieczorowymi jak np. kamienie Swarowskiego. Każda klientka, niezależnie od rozmiaru, może liczyć na fachowe doradztwo i obsługę. Suknie pani Edyty Gracy prezentowała na targach pani Alicja, która od lat współpracuje z projektantką. Byliśmy pod wrażeniem.

Pani Alicja prezentowała suknie elbląskiej projektantki Edyty Gracy

Na targach licznie reprezentowane były także firmy spoza Elbląga. Wśród nich była także firma Lancerto z Łańcuta. Założone w 2008 roku polskie przedsiębiorstwo specjalizuje się w szyciu garniturów i dysponuje ogólnopolską siecią sprzedaży z lokalizacjami w prestiżowych galeriach największych polskich miast, w tym w elbląskim Centrum Handlowym Ogrody.

Stoisko firmy Lancerto, fot. Marcin Mongiałło

Nie obyło się na targach bez akcentu charytatywnego. Dziewczyny z Regionalnego Centrum Wolontariatu w Elblągu zbierały pieniądze na rzecz Patrycji Paź  - uczennicy gimnazjum Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich (SPSK) w Elblągu (ul. Saperów 14c), która choruje na wrodzoną łamliwość kości. Tym razem udało się zgromadzić kwotę 201 zł. Akcja zbiórki jest kontynuuowana.

Pieniądze dla Patrycji zbierała m.in. Weronika

Zapraszamy do naszej fotogalerii z tego wydarzenia, którą będziemy uzupełniać.

• Nasza fotorelacja z II Regionalnych Targów Ślubnych „Ślubne ABC” (część I)
  • Nasza fotorelacja z II Regionalnych Targów Ślubnych „Ślubne ABC”
ilość zdjęć 65 dodaj zdjęcia Masz swoje autorskie zdjęcia? Dodaj je do naszego tekstu.